• 66129212

سرفصل های دوره:

تکنیک های شناسایی افراد مشتریان و  مخاطبان فروش و بازاریابی

نماد ها و نشانه ها  ارتباطات در روانشناسی فروش و بازاریابی

اصول روانشناسی فروش و بازاریابی

عوامل روانی در بهبود فروش و بازاریابی

عوامل روانی در تهیه رسانه های فروش و بازاریابی 

عوامل روانی در بهبود پیام های فروش و بازاریابی 

انتقال پیام ها در فروش و بازاریابی

موانع روانشناسی در فروش و بازاریابی  و ارتباطات

مشخصه های ان . ال. پی در بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش و بازاریابی

الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی

ب)زبان و زبانشناسی

ج)برنامه‌ریزی روانی مخاطبان

نقش اعصاب و روان  در فروش و بازاریابی

ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

بازاریابی ، ارتباطات و فروش و بازاریابی  با استفاده از ضمیرناخودآگاه

بازاریابی هیپنوتیزمی، فروش و بازاریابی  هیپنوتیزمی

اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

اصل مدلسازی

فرایند مدلسازی

۱-  اصل باورها و  ارزش ها

۲-   اصل پیام های هوشمند(SMART) در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

۳-  اصل پیش فرض ها

۴-  اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها

۵-  اصل خطوط زمانی

۶-  اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

۷-  اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

۸-   اصل مدل متا در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

۹-   اصل مدل  Score در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

اصول پزشکی ان ال پی در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

۱۰- اصل زبان بدن در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

۱۱- اصل دی ان ای ان ال پی

الف) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان بصری

ب)پیام ها، رسانه ها و مخاطبان سمعی

ج – پیام ها، رسانه ها و مخاطبان لمسی

د) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان حسابگر ( منطقی- استدلالی )

۱۲-  اصل مدل میلتون

مدت دوره : 50 ساعت

© کلیه حقوق مادی و معنوی برای مرجع کسب و کار ایرانیان محفوظ می باشد.

هدایت به بالای صفحه

هدایت به بالای صفحه